Grafică etichete

Grafica Etichete LogoMall

Grafica etichete: SC LOGOMALL SRL
Marcă: RODDSON
Client și copyright: SC DEVERO IMPEX SRL

Grafica Etichete – de la LogoMall

Dacă vrei să vinzi un produs indiferent de natura acestuia (alimentar, tehnologic, etc), trebuie să știi că primul contact cu potențialul cumpărător va fi cel vizual. Acest lucru va fi de altfel cu atât mai important dacă brand-ul tău nu este unul deja consacrat ci un start-up sau dacă, după caz, reprezinți un mic producător local. Așa cum se spune de multe ori, prima impresie contează. Enorm. Eticheta sau ambalajul de produs îți pot așadar deopotrivă vinde sau sabota afacerea.

Dacă produsul pe care îl vinzi nu este unul dintr-o categorie „unicat” sau dacă nu reprezintă o premieră pe piață, este foarte posibil să ajungă să fie prezentat, la raft, alături de alte produse similare cu, surpriză, același scop ca și tine: acela de a vinde.

Dincolo de calitatea produsului, care se va permanentiza în conștiința cumpărătorului strict în timp, primul contact, prima impresie, prima emoție reprezintă ceea ce va determina (sau nu) un cumpărător să aleagă, dintr-o gamă diversă, fix produsul tău de pe raft. Mai simplu spus, chiar dacă poate părea superficial, diferența dintre succes și eșec stă, cel puțin în cazul brand-urilor neconsacrate încă în calitatea prezentării grafice. În calitatea etichetei.

INGREDIENTE DE CALITATE PENTRU O REȚETĂ DE SUCCES

Este foarte greu sau chiar imposibil să realizezi un produs de calitate din ingrediente slabe sau mediocre. Această constatare este valabilă și în cazul realizării unei etichete sau a unui ambalaj. Pentru a maximiza impactul vizual, avem grijă să folosim doar cele mai clare și bine luminate fotografii, realizate în studioul propriu sau aparținând unor colecții profesionale de fotografii stoc, pentru care deținem desigur o licență de folosire.

Pentru a-și atinge scopul, acela de a fi ales dintre alte zeci de produse similare poate, o etichetă trebuie de asemenea să transmită o emoție. Să îți „facă poftă”, dacă vorbim despre un aliment, să îți dea sentimentul de siguranță, profesionalism și calitate dacă este vorba despre un produs tehnologic și așa mai departe.

Un produs nou reprezintă întotdeauna un risc asumat. Asta nu înseamnă însă că nu îți poți maximiza de asemenea șansele de reușită. „Soarta îi favorizează pe cei îndrăzneți”, știi bine.

Ajută-ți astfel produsul, oferindu-i un avantaj „la start” față de concurență, mai ales dacă știi că produsul tău este unul de calitate. Nu-ți mai rămâne decât să-i ajuți și pe clienții tăi să afle.